.

.

wtorek, 23 lutego 2016

Blog Roku 2015

Moi Drodzy

Podobnie jak w ubiegłych latach w bocznej zakładce na blogu pojawiła się ikonka BLOG ROKU 2015. W tym roku moja strona bierze udział w tym konkursie w kategorii KULINARNE. Dzisiaj o godzinie 15.00 rozpoczął się etap głosowania, więc wszystko zależy od Was. Jeśli lubicie mój blog, korzystacie z moich przepisów i dobrze się czujecie w mojej kuchni z jej klimatem i serwowanymi przeze mnie daniami – proszę o oddanie głosu.

Wystarczy wysłać sms pod numer :

7124

w treści wpisując:

A11234

(A jeden jeden dwa trzy cztery)

Z jednego telefonu można wysłać tylko jednego smsa. Koszt smsa to 1,23 zł. Cały dochód z smsów zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Pierwszy etap głosowania trwa do 01 marca 2016 r. do godz. 12.00.

Kochani. Ważny jest każdy, pojedynczy głos. Bardzo na Was liczę i dziękuję za każdy wysłany sms.

Aleex

A jutro zapraszam pyszny owocowy deser.

8 komentarzy:

  1. Za wspaniałe przepisy głos oddany! Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany z przyjemnością, powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany Aleex ,z podziękowaniem za tak wspaniały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za smaczne inspiracje glos oddany. Powodzenia Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny - bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ode mnie masz 3 (moje córki się dołączają)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń