.

.

środa, 24 lutego 2016

Blog Roku 2015 i Truskawki w galaretce wg Aleex



Moi Drodzy

Trwa konkurs na BLOGA ROKU 2015. W tym roku moja strona bierze udział w tym konkursie w kategorii KULINARNE. Trwa już etap głosowania, więc wszystko zależy od Was. Jeśli lubicie mój blog, korzystacie z moich przepisów i dobrze się czujecie w mojej kuchni z jej klimatem i serwowanymi przeze mnie daniami – proszę o oddanie głosu.
Wystarczy wysłać sms pod numer :


7124

w treści wpisując:

A11234

(A jeden jeden dwa trzy cztery)

Z jednego telefonu można wysłać tylko jednego smsa. Koszt smsa to 1,23 zł. Cały dochód z smsów zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
Pierwszy etap głosowania trwa do 01 marca 2016 r. do godz. 12.00.
Kochani. Ważny jest każdy, pojedynczy głos. Bardzo na Was liczę i dziękuję z
a każdy wysłany sms.

A tymczasem zapraszam na pyszny deser.


Wprawdzie wiosny jeszcze nie widać, ale już za nią tęsknię. Nie mogę się doczekać świeżych owoców i warzyw. Tęskno mi do sałatek i lekkich kanapek z nowalijkami. Na razie ich nie ma, bo to, co teraz możemy dostać w sklepach, to zupełnie coś innego. Ogórki nie pachną ogórkami ani pomidory pomidorami. A owoce… No cóż, też smakują po prostu inaczej. Aby oszczędzić sobie rozczarowania, które łykam z każdym kęsem melona lub arbuza, postanowiłam sięgnąć do swoich zapasów, ukrytych głęboko w czeluściach zamrażarki. Wydobyłam na światło dzienne truskawki – piękne, pachnące latem i słońcem. A skoro już je wydostałam, wykorzystałam je do przygotowania szybciutkiego, pysznego deseru. Zrobiłam dziś dla chłopaków i dla siebie coś banalnego – truskawki w galaretce. Niby nic, a jak wspaniale smakuje i doskonale poprawia humor. Polecam.

Składniki:

• 2 galaretki truskawkowe
• zamrożone truskawki (bez rozmrażania)
• cukier waniliowy, ewentualnie biały -do smaku
• 100 ml śmietany kremówki + 1 łyżeczka cukru pudru

Sposób przygotowania:

1. Galaretki rozpuścić w 3,5 szklankach wrzątku. Dodać cukier waniliowy i, ewentualnie, cukier biały – do smaku.
2. Do miski (lub mniejszych szklaneczek/miseczek) włożyć zamrożone truskawki. Zalać owoce bardzo gorącą galaretką, która szybciutko stężeje. Dzięki mrożonym owocom tężenie galaretki zajmie dosłownie kilka minut.
3. Ubić śmietanę z cukrem pudrem. Kleksem śmietany ozdobić deser.


Uwaga: w podobny sposób można przygotować inne mrożone owoce – maliny z galaretką malinową, jagody z galaretką o smaku owoców leśnych, itp.

Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz