.

.

wtorek, 3 lutego 2015

Blog Roku 2014



Moi Drodzy

Podobnie jak w ubiegłych latach w bocznej zakładce na blogu pojawiła się ikonka BLOG ROKU 2014. W tym roku moja strona bierze udział w tym konkursie w kategorii KULINARNE. Dzisiaj o godzinie 15.00 rozpoczął się etap głosowania, więc wszystko zależy od Was. Jeśli lubicie mój blog, korzystacie z moich przepisów i dobrze się czujecie w mojej kuchni z jej klimatem i serwowanymi przeze mnie daniami – proszę o oddanie głosu.

Wystarczy wysłać sms pod numer :

7122

w treści wpisując:

E11221


(E jeden jeden dwa dwa jeden)


Z jednego telefonu można wysłać tylko jednego smsa. Koszt smsa to 1,23 zł. Cały dochód z smsów zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
Pierwszy etap głosowania trwa do 10 lutego 2015 r. do godz. 12.00.

Kochani. W ubiegłym roku mój blog został zakwalifikowany do końcowego etapu. W tym roku mamy szansę, by powtórzyć tamten sukces. Ważny jest każdy, pojedynczy głos. Bardzo na Was liczę i dziękuję za każdy wysłany sms.

Aleex

8 komentarzy:

  1. chyba dziękuję za ( kogo co? ) każdy wysłany sms:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany. Życzę powodzenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie wysłałam, miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowane:)) dziękuję za wszystkie wspaniałe przepisy, pozdrawiam Manuela

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożena:
    Zagłosowałam,bo bardzo lubię tego bloga.Kiedyś zamieściłam tu negatywny komentarz o babeczkach z proszku,na który bardzo ładnie mi Pani odpowiedziała.Dziękuję i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Alex, głos oddany.Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń