.

.

czwartek, 31 marca 2011

Akademia Gotowania





Moi Drodzy.

Dziś nietypowy wpis, który jest głównie przeznaczony dla mieszkańców mojego miasteczka. Wiem, że wśród nich mam wielu czytelników.

Zwróciły się do mnie z prośbą o wsparcie dwie młode damy, uczennice gimnazjum, które biorą udział w projekcie. Dziewczyny wymyśliły, że z moją pomocą zorganizują Akademię Gotowania. Ma ona na celu przede wszystkim zaktywizowanie mieszkańców naszego miasta. Aby to zrobić, dziewczyny przygotowały ogłoszenie, które, na ich prośbę, zamieszczam.


Drodzy mieszkańcy!

Nasze urocze miasteczko ostatnio przestało tętnić życiem.
Ludzie zamknęli się w domach i nie angażują się w żadne przedsięwzięcia.

Czas to zmienić!

Mamy pomysł, który pozwoli połączyć przyjemne z pożytecznym.

Proponujemy Ci oryginalną formę spędzania wolnego czasu w ramach zajęć

Akademii Gotowania.

Aby ją zorganizować, potrzeba tak niewiele – wystarczy wyjść z domu.

Zajęcia Akademii:

1.nauczą Cię przygotowywania prostych i wykwintnych dań,

2. pozwolą Ci spędzić wesoło czas w miłym towarzystwie,

3. sprawią, że zachwycisz swymi umiejętnościami rodzinę i znajomych,

Jeśli jesteś zainteresowany Akademią, nie czekaj! Napisz do Natalii, która organizuje spotkania miłośników sztuki kulinarnej:

natalia22977@gmail.com

Zgłoszenia przyjmujemy do 10 kwietnia 2011r.

WYKORZYSTAJ SWOJĄ SZANSĘ!!!

ZAPRASZAMY!!!




A ja dołączam się do apelu dziewcząt. W razie potrzeby chętnie pomogę im takie zajęcia zorganizować.
Tymczasem zmykam, dziś wyjeżdżam na szkolenie, wracam w weekend. Do zobaczenia.

Aleex

12 komentarzy:

  1. a jakie to jest miasteczko?

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie to miasteczko?bo nigdzie nie jest napisane gdzie mieszkasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuuuu to czeka nas głodówka aż do weekendu:( Czekamy z niecierpliwością na Szefową;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !!! bardzo dziękujemy jeszcze raz i mamy nadzieję,że pomoże nam pani zorganizować to spotkanie z panią w roli głównej

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy pani bardzo i mamy nadzieję , że zgodzi się pani na zorganizowanie takiego spotkania z panią w roli głównej. pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :) Chętnie bym poszła, bo gotować to umiem chyba tylko naleśniki i makaron :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jak ja chciałabym coś takiego zorganizować lub uczestniczyć w takich warsztatach :) Czy ma ktoś jakieś info - a może ktoś byłby chętny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam w małym miasteczku w Mazowieckim. Mieszkańcy, do których skierowany jest apel, doskonale mnie znają. Myślę, że tyle informacji wystarczy. Korzystam z pewnej dozy prywatności, którą daje Internet. W tym wypadku, dla dzieci, zrobiłam maleńkie odstępstwo. Wszystkich zawiedzionych brakiem dokładnego adresu - przepraszam :)))Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynki, oczywiście, że pomogę. Możecie na mnie liczyć :))) Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie wy będziecie się spotykać?
    Brawo dla dziewczyn!!! Rozruszajcie to miasteczko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym arbuzem to mi zrobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli się uda, to u nich w szkole, amriczku :)))

    OdpowiedzUsuń